hallå :)

japp , ny blogg nu då , glömt bort lösenordet till den andra å massa sånt shit så blev bara att göra en ny då , kommer fan inte äns ihog varen andra hette xD aja så kan det gå m minnet ...
hänt idag ? - vaknade vid 12 helt yrvaken gick ja till mamma å grattade henne på morsdag & ställde mig och gjorde hennes *morsdag tårta* jag är så jävla king på att göra tårta när jag e nyvaken xD , men aja ganska lyckad iaf :) sen vare ut å hjälpa mamma m att kratta åde , sjukt tråkigt menmen ;p sen gick vi in å åt den goa tårtan och nu så hamnade jag hära :) ska snart till stan å göra någe , vet inte riktugt vad menmen.
Imorn äre skolan ... suuck , asså jag  vet inte vad de är med mig men jag är as trött & huvudvärk å shiitt sjukt jobbig iaf, osen efter skolan har jag och nazuk pra0w efter skolan i 3timmar , asså jag kommer inte palla morgondagen -.- . helt fullspeckad vecka oxå , imorn äre pry , tisdag ska jag m flickorna till luleå efter skolan , sen onsdag ska man till elina & baka å en massa till gruvberget på torsdag , ska sälja där till klassresan , sen efter gruvberget äre pry på coop m nazuk moa & fiffi , sen på fredag ännu ett pry :S , hoppas man överlever veckan..
fan så nice snart äre sommarlov :) skulle ba behövas lite mer sol åde , har precis börja tänka på vad ja ska ha på mig på skolavslutningen men har inte en blekaste aning va ja ska ha :S hjälp ?

aja men ska fara nu , pussåhej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0