<3

Hallå och go'kväll :)
ibland är ju min mammsen riktigt söt, kommer till det senare :)
vanlig tråkig skola idag, matte engelska sv-eng lunch fys fysik
efter skolan, dollarstore med sötnosarna :) mat & damp senare
sen hem till felicia hjärtat och hade kul, sen kom matilda oxå :)
sandra elina felicia matilda <3 hem för mådde dåligt, nöter här nu!

snabbt berättat dock, men efter jag kom hem så satte jag mig
dirr och kollade på hårförlägning för tästade sandras och blev hur
sugen som hellst, så nu bjöd mamma mig på det (a) ska försöka
smöra lite extra för hon blir alltid lite små tjurig när hon köper saker
åt mig haha (; men iallfall, 45cm brunt äkta! får det till veckan, jippi!
nej men nu ska jag gå & ta ett långt skönt bad, hare bra ;*

 Elina & matilda :)
 Sandra & matilda :)

Ni får skicka någon bild när fiffi oxå är med
för typ bara suddiga på henne haha ;/
och säg till om jag ska ta bort någon av bilderna haha (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0