Right baby

hej igen (a)
nu kommer nördningen på bloggen igen :)
men har typ just gjort klart till engelska redovisningen imorn
och kollat lite till omprovet på matte, suck på skolan igentligen
fick en ny mobil av min morbror nyss oxå haha, tack tack :)
3,2 kamera så kommer bli nötning av bilder nu haha (a)
annars gör jag ingenting alls, ska dra mig mot duschen
var planerna, men, får se hur det går. men nej nu orkar jag inte
skriva ska försöka vara lite social tills jag somnar, puss hare ;*

The world slows down
But my heart beats fast right now
I know this is the part
Where the end starts

I can't take it any longer
Thought that we were stronger
All we do is linger
Slipping through our fingers
I don't wanna try now
All that's left's goodbye
To find a way that I can tell you
I hate this part right here
I hate this part right here
I just can't take your tears
I hate this part right here

I know you'll ask me to hold on
And carry on like nothing's wrong
But there is no more time for lies
'Cause I see sunset in your eyes  
                                                              '' The pussycat dolls - I hate this part ''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0