Snö'oväder

eller nej, snö'oväder kan man nog inte kalla detta?
men det snöar iallfall :) har ingenaning varför men jag
blev jätte glad idag när jag vaknade upp och såg hur det
snöade! jag gillar vintern på många olika sätt :) tycker
den är jätte mysig, när det är mörkt oså måste man ha
på sig en massa mysiga varma kläder & köra skoter är det
bästa med allt, älskar det så grymt mycket, det ända som är
är ju kylan. bara att stå ut & sätta på sig mer kläder haha
men nu börjar jag om 20 minuter, vet inte om jag ska försöka
dra mig till badet idag, orkar inte gå håret blir så segt, men
det blir det på badet oxå.. nej men nu har jag inte tid att sitta
här nåmera ju, måste kila puss hare ;*


vill ha sommar igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0