Tina Blom, i miss you..

Hallå :)
jag gillar inte snö, håret blir så platt av det haha.. eller jo jag gillar visst snö :)
har inte skrivi så mycket för vart med felicia sen igår :) for och hämtade
henne gick in på coop och köpte lite gott sen hem till mig, vi gjorde
väll inte så mycket igentligen såg film typ :), idag så fixade vi oss sen
åkte vi ner till stan och gick på hockey, boden vann med 7-5 :) efter deåkte
vi till fiffi och busade lite med tindra och lite sånt :) sen kom mamma och nu är
jag hemma tyvärr, söndag kvällar är jobbiga för då vet man att man måste
vakna upp till skolan imorn, jobbigt! men nu fåre vara bra med detta inlägg
puss hare ;*

 
du är bäst <3

Kommentarer
Postat av: tina

Buhhuu :( , Förlåt att jag fick damp på dig vikkan . Jag menade de inte , jag hade pmsutbrott och nu mår jag skit över att jag gav dig dissen , du förtjänar bättre än så , jag saknar dig ;( <3

2008-12-03 @ 13:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0