Blondiegirl

Hello sötisar :)
Jippi snart kommer Elina hem från cypern. har saknat henne som sjutton :) mycket skönt att hon kommer tillbaka då blir skolan sig lik igen med en skrattande blondin x) haha men som ni ser så har jag bytt blogg designe igen.. den andra var så irriterande med typ blommor där baki. men okej skola idag då, rätt chill dag, började med engelska fick gå med killarna upp till datasalen och jobba där, ska skriva nå om nå droger eller skönhet. '' jag har sex med min sju'' hahahaha, sjukt. ja men iallfall sen hade vi svenska skriva berättelse, har nog en bra start på den men kommer inte längre. efter det hade vi gympa, vi gjorde typ ingenting för vi såg en film & tafsade på våra halsar för att kolla våran puls haha. så efter det var det nog lunch, bild , sen sex&allkunskaper eller va fasiken det nu heter och stavas, visste inte att pms var det man har typ innan mens ;o jaja inte fatt jag kan typ nå om kropper eller så men haha. sen vare bara hem ska snart till huset oså ska dom fixa vattnet så till helgen har vi flyttat in. kommer kännas wierd men men.. nu ska jag kila iväg & ta mig nå att äta och slå ro framför tv appraten, puss hare ;*

Ofta du skulle äns få nå i närheten som det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0