Hold on, be strong

Hej :)
skriver om det jag skrev nyss så det blir mindre svammligt haha
hänt idag, skola igen då hemskt att helgen går så snabbt men började
med engelska, skrattade så mycket så jag började gråta när vi skulle
upp till data salen haha. sen hade vi svenska pratade om det där slaggiset
igen, man hör ju att lärarna har förvridigt ganska mycket men men.
efter det hade vi nog gympa, jag & fiffi skulle spela pingpong eller
vad det nu kallas, slutade med att vi låg uner bordet & garvade haha..
mycket moget av 3 girls att stoppa upp våra skor på trummröret hehe!
ja sen var det väll lunch, sen bild , sen biologi. fick rusha genom hela skolan
ändå så kom man inte i tid. suck för shemat hah. efter skolan så for jag till tina
skönt att få prata ut sig lite med henne inte vart med henne på flera veckor
mycket skratt & prat, nördade dator & musik, hann då även att sova haha
sen så kom Nisse och hämtade oss så for vi hit ett tag, såg tv och så klippte
jag tina :) hon blev jätte fin i det, och för ett tag sen for hon hem, nu har jag
inget mer att tillägga, puss hare ;*



För att du äre finaste för mig & jag älskar dig
mer än vad de finns ord till att förklara.
vännen du är underbar, sis <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för klippningen ! :'D , Grymt snyggt ! ^^ , Mamma tyckte dt vart fint men hon fick ett utbrott av att jag inte frågade henne XD <3 :)

2008-10-13 @ 20:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0