trasig sko

Tjenare :D mer blogg lust idag. började me att jag & kim försov oss, jaja det var iallfall skönt att få sova en timme längre. sen skola, började me matte på morgonen, det är hemskt haha! ja sen engelska, sv-eng direkt efter såg på film men den slutade fungera så fick sluta typ tidigt, på lunchen satt jag och spelade kort, jag vann! lyssna på det jag vann i kort. över typ erik filip john petter adam emil & emma, yeah bra är man! sen fys gick avan men filip trampade sönder min sko så fick gå me trasig sko runt hela buhu. oså sebbe är jävligt bög! han är bisexuell enligt adam haha! fast de är ju adam oxå tydligen men :) ja efter det biologi , sen dirr till bussen spelade kort me john & filip, både jag & filip vann en cola haha! john suger & sjöberg har ganska så mycket damp haha :) men ska packa sen iväg till torpgärdan hehe, puss hare ;*

Kommentarer
Postat av: tina

hahahah , ja måste få min toffla på måndag XD

2008-10-03 @ 20:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0