bästavänn <3

Måste bara få skriva det här, för jag har en bästavänn som jag skulle kunna ge allt för. för han är så underbar rakt igenom. seriöst du är en av dom få som värkligen förstår mig hur det än är & står till, som alltid har stöttat mig genom alla jäkla år. du är den som står kvar & hjälper mig när dom andra bara skiter i det. du är en sån som alla borde ha. för du har ett hjärta av rent guld & jag vet inte vad fasen jag hade gjort utan dig. lovar att du kommer alltid, alltid! vara speciell för mig. du äre finaste jag vet och jag älskar dig värkligen bästavänn <3

många vet vem det är och du vet det själv oxå men du är inte precis nån läslus som läser bloggar haha :) men självklart finns det ju andra som betyder grymt satans mycket för mig, men var bara tvungen att få det skrivet för jag har aldrig skrivit nå om honom typ :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0