Bra start på dagen :)

heeeeej (a)
gud så skönt idag så vaknade jag med ett smile på läpparna när jag kollade ut genom fönstret, inte ett måln på himmlen och sol :} fast det var ändå ganska kallt ute! men fint med blå himmel, säger ju det jag blir jätte glad när det är sol och det ute! idag så ska jag typ få lite mer av mina pressenter (a) och sen ska vi ner & gratta farfar som fyller år idag :} grattis! jag har kommit på att de är ganska många som fyller år i september kolla, jag,farfar,abbe,magnus,fralla,josse,mamma,nazuk,kikko,lallo,aleex! säkert några fler men men. ska hoppa i duchen och så vidare , puss&hej

förlåt om det där gjorde dig ledsen, igen ;/ ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0