duktigt

Haha just nu känner jag mig ganska duktig & nörd men iallfall, har nu under kvällen både ränsa kläder , städa garderoben vikit ihop alla kläder & hängt upp, sen städa resten av rummet och dammsugit & skura tillochmed. ska nu hoppa i duschen sen se nån mysig film &sen sova :} sjukt trött nu haha. alltid lika skönt att somna i ett ny städat rumm enligt mig iallafall xD + att mamma kommer bli glad & då blir hon så extra snäll mot mig så kommer nog tjata till mig lite saker (a) hon är en riktigt tant hon :D  jaja men ha det bra så vidare puss&hej :}

Kommentarer
Postat av: tina

du är duktig du :)<3 Vikki , jag älskar dig , som en syster , Du är systern jag aldrig fick , nejj va säger ja , ja har ju dig hjärtat :)<3 , Jag har hållit mig till helt fel vänner alldelens förlänge , men idag bryr jag mig inte mer om dom , jag ver var en äkta vän är för mig , En Viktoria Lina Nilsson . So pure <3 ;* ily bby <3 :) Jag kommer alltid finnas här för dig , och de är ingen lögn som alla fjortisar säger till varandra för att dom tror får vänner för att säga så , jag säger de för jag menar de värkligen :)<3

2008-09-08 @ 20:55:12
URL: http://uddamaludda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0