f14 idaaaag (a)

Heeej :)

Alltså jag har tur på otur idag , jag hade precis satt mig och börja skriva blogg , oså blev det ju såklart strömavbrott! Fan tare att bo här uppe på landet haha. Men jag hade iallafall inte hunnit skriva så mycket som tur är. och just nu så funkar inte internätt heller så jag sitter och skriver på wordpad som jag sen ska kopiera över till bloggen då :) men iallfall , idag äre ju så att jag fyller 14 hela år (a) jag har funnits på denna jorden i 14 år & 10 minuter nu haha! iallafall nu när jag skriver på wordpad, vet ju inte när de här hamnar på bloggen :) men nu ska jag försöka berätta lite av denna vecka, inte kunnat skriva nå hos kusinerna eftersom deras internätt äre nå fel på som synd är haha! tycker det är skit kul att skriva blogg


Okej , i måndags så kommer jag faktist inte ihog vad vi gjorde precis iallfall , vet att vi hade engelska oså skulle vi skriva om en kroppsdel, jag fick hjärna haha! precis min starkaste del/sak på kroppen haha. ne men det var ganska kul faktist, sen vet jag att vi hade gympa, fri'i'drott, faktiskt också ganska kul tyckte jag det ända är att man ser så ful ut när man springer så jag gjorde inte mitt bästa på 60m och längdhopp. men iallafall sen efter skolan så for jag hem till kusinerna och packade upp alla kläder och sånt, lekte många lekar med små barnen, och träffade cezze & cezzi. dom är så gulliga, söta små skitungar :) sen så somnade jag redan halv 10!


Tisdags så vaknade jag ju som vanligt, eller nä faktiskt inte som vanligt, utan av att min kusin Albin kom och hoppade på sängen och sa att det var dags att kliva upp, steg upp & gick till bussen, Emil saknade mig på skogså bussen haha. saknar dig Emil ;( haha asså jag åker ju väldigt länge på bussen som går på morgonen från hundsjö men det är så sjukt kul oxå, jätte gulligt & trevligt folk som åker! men iallafall på skolan kommer jag inte heller ihåg precis vad vi gjorde men på slöjden så lurade Sandra & Josefine slöjdläraren att Sandra var ny i våran klass! hahaha det var ganska kul, dom där 2 har sjuk kul humor haha :) alltså har värsta hjärnsläppet om vad som hände i tisdags, vet att det var iallafall sv-eng, våran grupp har tur, vi har ju mia och hon har ju hem kunskap så hon har en lektion på våran lektion, så vi får börja 20 minuter senare än alla andra och sluta lika tidigt som dom andra oxå haha :) men efter skolan så for jag hem till kusinerna då, jag hatar barn! eller inte alla då men, endel jag tål dom verkligen inte ;o speciellt inte linneas kompis Hanna! shit vilken jäkla kaxig unge asså! blää. sen så for jag in till stan och var med nisse & tina , dom är så sjukt gulliga tillsammans seriöst :) vi gick bara runt & pratade ochsånt sen for tina hem , och min & nisses buss gick samtidigt så då vare bara hem och göra läxorna, men iallfall somnade någon gång dådå


Sen idag, onsdag :) hade vi ju sovmorgon men kunde eller vaknade inte nå senare för det. klev upp & gjorde varmchoklad åt små ungarna för dom hade utflykt båda två! och min morbror jobbade så hade det stora ansvaret haha! ja men iallfall så ställde jag mig och kokade choklad, och för er som vet så kokar ju mjölk väldigt lätt över! hade full koll och ingenting kokade över, kollade på albin snabbt för han skulle visa hans leksak, vände mig tillbaka och då hade ju hela skitet hunnit koka över, choklad över hela spisen då haha! så var tvungen att göra om hela allt ihop men det gick bra nästan gång iallafall haha, skickade iväg ungarna och gjorde mig iordning, fick massa sms & telefon samtal som grattade mig, tack så mycket :) sen iväg till skolan, började med so, sen gympa, kul idag oxå kände mig väldigt pigg trots förkylningen. sen var det lunch. haha och på rasten hade Emil leta efter mig, så sött! som sakt inget seriöst det med Emil vi håller bara på att driva med varandra och så vidare haha :) sen så hade vi svenska gick upp till bibbloteket och lånade böcker sen när vi gick tillbaka så mötte jag Emil! fick en kram och allt oxå. SÖTIS! hahahaha. ja iallafall sen så slutade vi typ och hade rast, Adam & emma typ låg och brottades på golvet h såg små kul ut. sen hade vi matte diagnos, fan det gick åt fanders men det funkade väll det var bara för att han skulle se vad vi kom ihåg från 7an. sen slutade vi gick och mötte mamma & kim, valde en tårta och lite sånt där :) for till kusinerna och fikade & hade det trevlanch, fick endel av presenterna och det idag :) fast sen så fick jag någon panik så jag orkade verkligen inte vara kvar i stan. jag ville bara hem mådde så sjukt konstigt, så åkte hem med kim & nisse och på hemvägen satt vi och pratade som vanligt om motorer! lärde mig lite nytt oså ;) och sen blev det ju strömavbrott så nu ska jag se om jag kommer in på msn :)


ganska lång tråkig blogg & vet inte om ni orkar läsa men tar igen för dom här dagarna jag inte har skrivit nå!

asså jag har sånna skuldkänslor så det finns inte. jag blir snart tokig! och jag gillar dig fortfarande och jag blir så ledsen att du ignorerar mig! fan ta dig! Och jag vet att endel tror att det är erik om ni har hört om det, men nej det är det inte, kan passa på att berätta om det nu om ni har undrat! Nej jag gillar inte erik, nej vi håller inte på med varandra, nej vi har inte gjort det heller, och ja vi har pratat ode i sommras men bara som kompisar. Haha tycker fortfarande det är ganska kul hur saker kan spridas så satans snabbt ^^  men nu ska jag kila :) puss&hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0