Faller för dig, mer & mer

Hallå alla söta :)
det'r ett jäkla bomnedslag just nu i vårt hus och jag får panik när det är stökigt. men iallfall vanlig skoldag idag då, på morgonen SO gjorde bara de där när 8:orna ska bestämma blablabla fick skriva, haha alla kom ju med 100 förslag. men iallfal sen engelska, den där polska var med idag igen, ne men hon värkar rätt bra & snäll faktist :p sen sv-eng såg på film. den är seg, jätte seg. sen lunch gick till stan & köpte en sån där aloe vera dricka haha x) sen i korridoren så tog den typ slut för alla skulle smaka hela tiden, men iallfall sen slöjd, gah det gick segt idag! usch slöjd är värkligen inte nå favorit ämne. ja men sen vart det klassråd , haha falla ålte ut osen hanba '' damerna först'' till eva, hahahahaha den var så dålig men jag & filip satt då och garvade åt det resten av lektionen. sen hade vi tema men jenny & ullis fick inte igång filmen så vi fick sluta, jippi^^ så då gick jag moa fiffi & elin till stan och köpte hårfärg, for hem till elin och färgade, det blev bra nu äre iallfall inte grå/grönt x) sen gick till skolan och var med jonte ett tag sen skulle vi fara och se anders träning enligt mig men, vi missade bussen.. så kom mamma och nu är jag hemma :) har sovmorgon imorgon , yes! puss hare bra ;*

I don't want to be anything other than what I've been tryin to be lately
All I have to do is think of me and have peace of mind
I'm tired of looking 'round rooms wondering what I gotta do
Or who I'm supposed to be
I don't want to be anything other than me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0