Fan tarejj..

Nu är jag helt säker. jag hatar dig.. & att gilla dig var ett stort misstag av mig! att bara andvända mig som en tidsfördrift. riktigt korkat av mig att gå på allt!
''asså jag stör mig på blabla'' du känner vell igen dina egna ord? just den där meningen är jag så sjukt less på att få höra att du har sakt till olika personer! jag stör mig oxå på dig om du vill veta..

dom där sakerna är inte alls till samma person om ni vill veta eller inte förstog det, men iallfall idag har det inte hänt så mycket, ganska tråkig men lugn dag. älskar värkligen helgen :}! först så fick jag lite mer pengar då (a) oså kollade jag & mamma på en laptop till mig :} finns så många sjukt söta & fina så har inte bestämmt mig ännu om vilken jag vill ha! men ska iallafall få en som jag då kan pendla med mellan kusinerna & hemma, skönt att ha samma dator på olika ställen så! fast kommer inte få den ännu tyvärr.. men om någon vecka eftersom att vi nyligen har köpt ett nytt hus och ska börja flytta och allt sånt så jag måste vänta ett tag :} men iallfall då sen for vi ner till stan till farfar som fyller nånting idag, fick tårta och satt bara och socialade med gammel folket haha ;s men ska fara med mamma nånstann nu säger hon. puss&hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0