Flummig unge

Halå åter igen då :}
som sakt ganska sen blogg pga internätt! jätte segt & irriterande..
men iallfall snabb berättning av skolan orkar inte skriva så mycket idag, vaknade ner till bussen , på morgonen hade vi NO kemi grymt jäkla specigt tråkigt! , sen SO historia eva gick bara igenom vem som åkte vart på jorden och blablabla, haha sen så ägde jag och fralla emil hehehehe. fööörlåt emil men de är sant att jag brukar göra det om du inte har märkt det(a) HAHA nej men.. men sen var det lunch, hemkunskap jobbade med moa & felicia som vanligt gjorde nå dipp sak osen till det råkost! oså fiffi den klantröven med dippen haha.. asså fyfan erik fick bånde innan lektionen osen satt han och sa att han hade 11 cm, haha jag är kär i ungen <3 SKOJJA! jaja sen hade vi fys osen lurade fiiwlip i fralla en hel chilli så han såg man inte så mycket av förutom under kran på toan haha. sen hade vi matte oså filip den jäveln, först tröck han upp den där chillin i/på munnen på mig så de bränade utafan!!! sen när vi slutade drog han ner byxorna på mig oxå så jag blottade röven för hela klassen typ :} sen medans vi väntade på eva skulle komma så kom oktay tina & aden's lillebror osen drog filip ner byxorna på mig igen! oså den där lillkillen ty rammla ner på golvet och asgarva som fan sen ba ; haha jag såg din rumpa :D oså höll oktay på så dend är lilla killen vad hn nu hette, så han dunkade huvudet mot väggen ;o jag fick panik jag typ ba NEJ SÅ DÄR SKA DU INTE GÖRA :O osen innan svenskan då så tafsade ungen på mig oxå? asså jaa.. han var ganska knasig. jaja sen slutade vi efter svenskan osen hem. men vill bara säga några saker innan jag avslutar denna blogg , FILIP DU ÄR VÄRLDENS STÖRADASTE PERSON OCH JAG HATAR DIG JÄTTE JÄTTE MYCKET NU! ;< haha varsegod filip :} jaja men puss&hej

duu är snygggggg ju (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0