Fredag

Heeej :)
nu är jag hemma igen, efter det jag skrev igår så for jag ner till kusinerna fixade mig ode, sen kom moa & ida förbi :) då gick vi hem till emil & filip satt bara och pratade & såg på tv, sen så gick moa & ida hem och åt. fick jag dras med emil & filip haha, vi typ 'busringde' hahaha alltså de är så sjukt kul men så patetiskt igentligen xD garvade så mycket så filip typ tröck ner mitt huvud i kudden så jag inte skulle avslöja oss för jag skrattar så speciellt tydligen haha. jaja sen så skulle emil iväg på träning & vi hade lovat att följa så ringde blondie elina så hon fick följa med. skulle åka buss då.. måste träna på att kolla på busstabeller! omg.. satt & väntade en timme typ innan vi fattade att vi hade missat bussen så ringde mamma som jobbade så hon skulel skjusa oss, medans så gick vi ner till torpgärds skolan oså var det.. en massa där tänker inte änns ge mig på att skriva namnen för då kommer jag glömma ngn och den risken tar jag inte haha :) så satt där och grillade korv & marsmellows, sen kom mamma så skujsade hon mig blondie & filip till ishallen, men när vi kom in så hade dom precis gått in i omklädningsrummet såklart. väntade och väntade på emil , ogge kom ut och ba ; cykla cykla cykla cykla , hej jag ska cykla hem :D tror ni jag kommer frysa? cykla cykla cykla :) haha ja men sen sa han att vi var tvungen att gå ut för dom skulle låsa , så satte mig mitt på backen och väntade. varje gång nån kom där baki hörnet vi ba ; ja nu kommer han :D i 20 minuter typ! såklart så kom han ju sist ut haha. emiiiil xD och sen så kom elinas mamma och hämtade oss i stan sen åkte vi tillbaka till skolan och dom grillade ännu så :) det var typ , vänta nu , nu ska jag försöka mig på namnen, elina jag sandra josse moa ida emma fiffi lollo filip emil wille oskar, nån glömd? jaja sen så fick wille tag i min hårspraysburk oså stoppade vi den i elden oså ba ; KAAABOOMMMMMM! haha alla fick typ helt panik det var kul. sen så hittade sandra en sko.. ja juste haha sandra är en jävla pyroman hahahahaha! ; jag ska inte sluta fören jag har fått eld på nått :D ja men iallfall så letade vi upp elina, för det var hennes sko , sen kom polisen o pratade men det var tydligen bara för att dom kände oskar rova's pappa haha. hjärtat ba dunk dunk dunk xD jaja men sen så for typ alla så det var bara jag josse & sandr kvar så vi tänkte gå till max, men det blev inte av för det var typ stängt så gick in & somnade direkt, sen idag skulle jag vara med emil & filip hade precis tagit mig till dörren så ringer emil ba ; filip har redan farit hem, så jag var för seg på att ta mig iväg haha x) och nu är jag hemma ska äta sen fara iväg till nyhuset med lite saker ode :) puss hare bra ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0