Friluftsdag.

Haha ja hallå på dig :] idag så har det vart friluftsdag, suck suck suck hur lång tråkigt som hellst, gick typ nå som var 8 km enligt lärarna men fan heller att de kan ha varit det! det tog typ jätte länge även så gick jag jätte fort, jaja men efter vi äntligen kom till skolan så gick jag elina & moa runt på stan ett tag och åt oså köpte jag hårfärg. men det kommer jag till lite senare, sen så typ for dom oså var jag med daniel & joelL dom sista minterna innan bussen kom. och såklart hem. hade ett seriöst snack med lillebror om skolan, han var värkligen brydd, inte.. men han ligger efter jätte mycket med läsningen & allt sånt så efter några minuter tjatade så värkade det som att han äntligen förstog att han måste anstränga sig! hoppas jag iallfall.. men nåväl ska snart börja färga håret :D själv.. för mamma jobbar så länge och nisse kan värkligen inte sånt haha! får väll se imorgon om det är helt fläckigt :} men tur att det går att färga om isånnafall hehe.
 
kolla behöver värkligen färgas om. jätte ful guld brun eller vad det nu är för brun+ utväxten där uppe. vackert.. juste imorgon så far vi ju till rågraven efter skolan, måste ju förfasiken packa oxå. jaja men nu få jag ta och dra mig här ifrån och ni får ha en fortsatt trevlig dag :} puss&hej

en sak är säker, vännen du är underbar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0