ge upp nu

Nu får det ta & bli den sista bloggen för dagen haha!
Just nu så gör jag ingenting ser idol & sen ska jag se efterlyst.
Har banne mig suttit och gjort läxor i 2 timmar
matte kemi & engelska, eller har lite kvar på engelskan men det går nog fort att göra det sista! hehe nu har både emil & fredrik ändrat sig och ska följa imorn :} juste jag måste packa lite oxå.
ska försöka ta lite bilder där så åker dom upp här & på pix :} har tagit bort, eller satt bilderna på 'hemliga' ett tag för jag upptaterar aldrig på pix och de är så tråkiga bilder men sätter dom väll så man kan se dom till helgen :} nej nu ska jag ta & kila blir blogg på fredag, puss hare bra så länge :} !

ditt namn ekar i mitt huvud baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0