Godmorgon :)

Hejhallå åter igen då :)
hade tänk att skriva lite mer igår men internätt var så segt så det gick inte att ta sig till någon webbsida men men, på kvällen for vi till ny huset som sakt, oj vad fint det är :) speciellt badrummet. fullt med speglar & en bubbelpool, ja ohja vad mysigt :} tog några bilder men får se om jag orkar lägga upp senare. sen var det bara hem och laga mat , se på film och nörda här. sandra nilsson har mycket med damp men hon är bäst ändå HEHE ;D <3 ja sen så somnade jag vid 3! helt sjukt att jag orkar vara vaken så länge haha.. nej men nu har jag inget mer att till lägga, ni få hare så bra puss&hej :)

ja juste idag fyller min kära mor år :) 45 hela tantiga år. grattis mamma :) <3

staying away from loving you is not easy boy..

Kommentarer
Postat av: tina

jag loggader in precis då du stack sa sandra !;< Ja missar alltid dig >:[ xD , GRATTA DIN MODER ! <3

2008-09-21 @ 11:20:42
URL: http://uddamaludda.blogg.se/
Postat av: tina

Hahah , cpbussen ,... xD HHA ;D JAG ÄLSKAR DIG ÅXÅ :O

2008-09-21 @ 11:50:34
URL: http://uddamaludda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0