Hej hallå & tja :D

Heeej ;D
Idag så har de vart skola då , matte på morgonen hemskt hemskt hemskt! sen hade vi typ.. engelska tråkigt det oxå, sen hade vi språk jävlat direkt efter men jag och josse trodde vi började 20 minuter senare som vi gjorde förr så jag sandra josse elina & matilda gick till stan, josse fyller ju år idag :] grattis vännen :D haha och blir man förvånad när josse & sandra sa att dom var hungriga haha xD ? så vi gick till frasses dom beställde en stor pomefritt haha ;o sen tvingade dom i alla oss andra mat ba ; MEN ÄT ;o ! haha ja sen så gick elina, så då gick vi nånstanns sen tillbaka till skolan, hade glömmt bort tiden helt totalt så missade sv-eng.. då var det lunch sen hade vi fys och sen efter det NO kemi, hade nisses fru haha! shit vad man får jobba med henne seriös tant det där. sen fick vi slutade tidigare så stog typ i korridoren i 555 år, osen när vi skulle gå så kom emil sandberg ek & lill danne och ba tog tag i mina armar och ben och började lyfta mig mot toan fick värdens panik typ spratlade & sparkade så jag kom lös till slut men då hade jag sparka iväg skorna så anders & nån ville inte ge tillbaka dom ;( men starka emma gick i kamp & fick tillbaka dom haha xD jaja sen så gick vi mot stan försökte prata med emil men han ignorerade bara ? jaja men emma följde med oss in till stan då, gick typ till dollar store sen for typ emma osen for elina och tog en spruta sen kom hon tillbaka och så gick vi & åt på dagobert. Sen gick vi typ bara runt hittade mamma i taxin så fick pengar så jag kunde ladda på mobilen hehe :} sen så gick vi och mötte patrik sen pissade på ishallen sen for vi hit och sa ha en myskväll :} och imorgon ska jag till mina kusiner och vara barnvakt så kommer inte hem fören på söndag, så det blir ingen blogg fören efter 9 på söndag då eftersom att internätt är så segt hemma.. -.- men jaja hare bra & pusshej


Hiss, haha en het hiss går till en grymt söt kille(a) vet inte riktigt varför men bara för att han är så söt så får han den :]
&
Diss, smörbarnen i klassen får dagens diss ;@ så dryga och sega och ska hålla på att dryga runt alla lärare och ba ; fröken fröken jag kan allt lyssna på mig ge mig MVG :D dumma barn ..


så grymt gullig så det finns inte :D (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0