Jaani, så kan det tyvärr gå.

Hallå igen då :}
Idag kommer det väll inte hända nå speciellt, mamma & kim ska på lasergame haha. så jag ska stanna i torpgärdan och packa det mamma glömde kvar där & sen hitta på något :} ! och jag vill bara säga att jag är sjukt less på en kille just nu, hoppas du läser det här för jag vet att du kommer ta åt dig..du blir helt förändrad runt andra medans annars så äru jätte snäll & go! du är jobbig om du inte redan visste det :} men nej nu ska jag försöka gorma lite mer med bloggen, måste göra en bild till där uppe oxå! hanna lovade mig att hjälpa mig om jag inte kunde själv vilket jag inte kan så tack hjärt ;} men jaja, puss&hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0