La korkskalle.

hallå igen :}
tar det som har hänt nu snabbt för har ingen vidare skriv lust just nu iallfall
först skolan på torsdag hade en massa saker som jag inte kommer ihog, hemkunskapen var iallfall kul :} jag & fiffi gjorde soppa och det där engelska brödet vad det nu heter :} sen vid 3 tiden så for vi iväg till rågraven, åkte med tant mamma och självklart var hon inte i tid, inte så speciellt oväntat faktist. sen där så gjorde vi allt möjligt. orkar inte skriva för det blir så förrvirrande då men vi hade det iallfall jätte trevligt :} somnade kring 3 eller 4 tror jag. oså blondie elina satt och babblade hela tiden haha för hon var helt övertrött men tillslut blev det tyst på henne och vi somnade. sen kvart över 6 började mitt alarm ringa som ja hade glömt att slå av oså hade mobilen rammlat ner på golvet så jag kunde inte ta upp den.. sjukt irriterande fatt den ringde typ 6 gånger xD men iallfall sen vid 9 kom eva in ba ; vaaaakna. fyfan de var svårt att stiga upp.. sen vare bara upp & städa allt ihop sen tillbaka in till big city. for till skolan ett tag och hämtade läxor & gick och åt sen upp till röda och hämtade väskan sen in till stan. då for elina , elin & felicia hem så jag fick vänta sen kom nisse, for och hanlade sen nu hem. ska snart ska jag färga mitt hår igen eftersom det blev typ grönt där jag hade blond lugg förr. juste det blev inga bilder tagna där borta men blondie elina tog några så kan nog be henne att skicka nån som jag kan lägga upp hära bara för att det ska se lite roligare ut iallfall =) men nej nu ska jag ta och dra mig här ifrån hare så bra puss&hej :}

haha jag läste just fiffis blogg om rågraven och kom på att ja glömde skriva en sak som var ganska rolig haha! vi satt ute innan vi skulle börja typ leka lekar med coola eva, oså satt typ jag elina elin fralla erik och felcia tror jag osen brakade bänken! hahahahhaha omg.. fettto klass :}

vill veta hur du känner innan jag gör bort mig totalt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0