mörk hårig

ja nu är jag klar med färgningen :} det blev ganska mörkt, vill ha det lite ljusare sen är jag nöjd :} men ska dock vänta ett par veckor innan jag färgar om. jätte ovant att se mig i mörkt men men så fåre vara :} nu ska jag ta & platta håret och sånt dära ;d  puss&hej :}

Beskriv din stil med 3 ord. normal , inte för modig , ganska oplanerad
Vad innebär mode för dig? inte så mycket faktist
Vilka är dina favoritaffärer/ butiker? gina , bikbok , h&m
Shoppar du second hand? nepp
Vilken är din favoritdesigner? finns för många
Vad är din favorit i höst? stickade koftor
Hur mycket shoppar du för i månaden? det varierar 
Dyraste plagget respektive billigaste? jacka 2900 , linne 29,50
Tror du att du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag? ja såklart
Brukar du tröstshoppa? haha nej
Högklackat eller lågklackat? höga isånnafall
Vilken är din drömväska? oj, det finns många
Vilket blir ditt nästa köp? ett par jeans skare bli
Vilka är dina stilikoner? victoria , barton , m.m
Favoritplagg just nu? oj det får nog bli mina jeans
Favoritaccessoarer? hallsband & örhängen

hahaha, alltså jag är inte alls nå mode inriktagt på något sätt men det var bara kul att svara på den där ^^ skrev just det här den 20 september för det blev för mycket i det nya inlägget :0


Kommentarer
Postat av: cammie

snyggt =)

2008-09-19 @ 16:48:13
URL: http://silverkiss.blogg.se/
Postat av: Anonym

oh,tack! =)

2008-09-19 @ 17:03:58
Postat av: tina

Hur sjutton får du bakrunden sådär `? :O

2008-09-20 @ 00:24:27
URL: http://uddamaludda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0