Nej -.-

Hallå :) buhu det blev inget luleå idag.. våran bil är typ trasig så det gick inte! nu äre första gången men , volvo suger! iallfall just nu, nej jag gillar volvo annars.. förutom nu^^ ja men skola idag då på morgonen engelska , sen svenska eva läste bara en novell eller vad det kallas den var jätte tråkigt! så jag & fralla satt å skrev typ 3 sidor med varandra ist för att lyssna. sen så hade vi gympa fast jag gick till svammel tandläkarna dom skulle laga min tand men dom satte bara bananlack ? fan jag har ju ont i tanden! jaja sen så var det lunch, sen bild det var ganska kul faktist haha :} lovar att jag har gjort ett jätte fint självportrett ^^ jaja sen direkt efter vare NO teknik! omg det är värkligen tråkigt.. sen slutade vi oså dirr till bussen, på bussen så john ba; vi spelar vänd 10:a den som vinner får min coca-cola , så spelade vi då , jag förlorade första gången men han ba ; aa men vi kör en gång till då , då klev ante emil linus & daniel heter han väll :) ? ja iallfall dom klev på så fick tur tack vare dom och vann. sen john ba ; nej men bäst av 3. så då spelade vi en sista gång och så klart så vann jag , shalala coca cola till mig ^^  nu sitter jag hemma å njuter av att vara själv hemma haha. men jag vill ju till luleå.. dumma bil. jaja men nu börjar det bli för svammligt , puss hare bra ;*

I will love you til the end sweet darling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0