Never again baby .

Well I know what's right, I got just one life
In a world that keeps on pushin' me around
But I stand my ground and I won't back down

Heeej :) såg just klart  ''P.S i love you''  sitter här helt full med tårar haha. att jag alltid ska bara gråta åt filmer? ne men den där var riktigt bra & sorlig :) eller den var mer, den visade mycket om hur stark kärlek kan vara. skulle ju till huset idag men det blev inte av, orkade inte ta mig till bilen haha. så jävla lat helt seriöst! och imorn blir det att vara med moa, stort jävla plus till dig gumman du är underbar :) men vi får se hure blir imorgon ;) Och blä jag är helt less på några killar som typ inte förstår att jag både hör ser & förstår och att dom sårar jävligt mycket även om dom kanske inte tror att jag är en sån som blir sårad, men där har dom fel! helt fel jag tar åt mig allt dom säger. ni är ju helt jävla hopplösa. juste nu har jag slut gratis sms oxå.. toppen i botten. får väll skaffa mer då haha :) haha elina & filip, ni är helt sjuka ^^ elina skriker & filip säger :) jaja men får väll se hure här går då haha, nu ska jag sluta babbla , puss hare bra ;*


Kommentarer
Postat av: tina

Jag började gråta tre gånger under den filmen ! :'D , Den var så fruktansvärt bra ! , Ja började gråta då hon sjöng kareoke för Garry när han va dö , då hon hitta den där grejjen som han hade på sina hängslen & då hon låg och lyssnade på meddelandemaskinen :( , wäää

2008-09-29 @ 22:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0