No women no cry

hallå hallå :} kolla ut, det är redan mörkt. fyfan så skönt jag älskar när det är mörkt på kvällen :} så sjukt mysigt. och så sover jag minst 100 ggr bättre oxå! så det är ju väldigt trevligt det :} haha jag & min 'söta' lille bror har en myskväll idag, vi sitter & ser film oså jorde jag nyss varm choklad med grädde i mums så tjockt haha. men var tvungen att vandra ifrån honom ett tag för han somnade och han snackar som nån jävla åsna! ja juste om ni har läst bloggen sen i fredags så skrev jag ju att emil jesper & danne kom och bara tog tag i mig, anders sa för ett tag sen att dom hade tänk och stänga in mig på toan haha! och så sa han att jag inte hade nå liv för att jag sitter och läser bloggar hela tiden haha.. och föresten anders så skrek jag så mycket i fredags för att emil höll under min fot & jag är svin kittlig, så det så hörru :} ! undra om du läser blogg haha ;o ? säg till om du gör det xD men jaja nu vet jag inte riktigt vad jag sa skriva.. eller jag skulle kunna skriva allt möjligt men det blir så tråkigt då hehe.. men puss&hej hare bra ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0