Now i know ..

Godkväll :)
kom just hem.. inte så lyckad dag haha men så kan det gå. började med att fara ner till stan mamma lämnade av mig & kim så vi kunde äta sen skulle vi åka hem med nisse, som vi trodde slutade ganska snart då. nej då ringer han och säger att han fick fara på kalax + harads! kim hade glömmt jackan hemma och det skulle ta typ 2 timmar innan mamma slutade, någor förbannad jag var på båda av dom haha. hade ju både engelska & kemi läxa att göra här hemma. men det löste sig det var ju inte så kallt ute så vi gick runt lite över allt och var faktist vänner hela tiden, mycket ovanligt det hehe. men nej nu måste jag göra läxan sen ska jag bumms i säng är så sjukt trött, puss hare bra ;*

that you're the only right for me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0