planieringar, inte min starka sida!

assså jag ska sluta med att planera saker helt seriöst, jag hade ju en bra plan på hur dagen skulle vara, men nej då nu sitter jag ändå frammför datan hemma på landet? hejja , skulle ju till torpgärdan men orkade inte & saknade mamma så for hit upp då! men iallfall skol dagen idag då, vaknade rusade ner till bussen, blir alltid så glad av alla söta på den där bussen, puss på er sötisar :} och emil förlåt, jag förlåter dig ;( jag är jätte ledsen för det där, fööörlåt (a) haha emil lyckades dissa mig mycket starkt gjort! men iallfall sen på morgonen var det kemi, jag fick både välja nummer till läxförhöret & hälla i det där saken så det blidde en skummkorv för att jag fyllde år igår ^^ men iallafall då efter det så hade vi SO jobbade med det där häftet, grymt tråkigt! sen var det lunch och sen hk, erik lundgren är värdens jobbigaste unge & jag fick pms på han 100 gånger på den lektionen! han är så trög, blä på dig unge! men iallfall vi gjorde fruktsallad, var med fiffi & moa hade det väldigt trevligt :) haha ni är så sjukt bra! sen så slutade vi den lektionen gick ner till elevrummet till fysen började, ofc fick vi gå avan! fan tarej dumma gubbe ;o sen hade vi matte, fick urdåligt på den där diagnosen! men som tur var räknas det inte till betygen så då gjorde det inte så mycket, sen hade vi rast och sen svenska, emil har damp haha :) han är min allra bästavänn faktist ;o men orkar inte skriva nå mer nu, puss&hej

snälla jag vill inte förlora dig, du är värkligen min bästavänn ;/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0