såja.. seriöst nu!

Ja hejhej :} i fredags så kommer jag inte ihog så mycket av vad vi gjorde minns bara att elin & jag hade skratt anfall tills jag somnade^ haha moa fick vara värsta barnvakten åt oss, sötnos <3 jaja jag somnade fan as tidigt typ halv 12 ;o sen vaknade jag typ halv 10 oxå.. jaja men sen så cyklade vi runt typ hela bodens komun sen for elin nånstanns osen stannade jag och moa på ett par gungor sen kom den där jobbiga ungen och bara prata med oss, sen kom elin oxå haha osen kom emils lilla syster Alva oxå hahaha vad söt unge! hon var så trevlig och satt och berätta massa med saker om emil haha! sen så for vi till tg skolan med hon & Thilda hette hon typ oså busade jag runt med dom där, sen for vi till mig och åt sen ut & frös ihjäl.. vad jobbigt att det redan har börja bli så kallit ;s men jaja sen på kvällen så for moa hem osen typ somnade jag jätte tidigt sen vaknade sen kom nisse & kim och hämtade mig osen in till björns och hämtade Andreas osen hem.. orkar inte skriva nå noga idag jag är för kall & trött -.- haha juste idag fyller ju fjortis grabben 14 år :} GRATTIS FRALLA ;D & på torsdag ska vi till rågraven med klassen och sova där så vi behöver inte gå till skolan på fredag :D haha det låter så braa lyssna på det :} ?  jaja puss&hej

jag hatar dig (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0