skola , jaja okej då

hejtjahallåtjenare :}
skola idag då , sjävla skolan gick inte så vidare var jätte flummig & jobbade typ ..ingenting! men killarna är så sjukt roliga haha, ska sluta sitta med dom, nästa vecka..så jag kan bli mer pluggis och få bättre betyg! jaja men tillbaka till vad som har hänt idag då , bussen brumm till skolan , började med engelska på morgonen, fralla har damp! sen rast ett tag sen kom coola eva och så hade vi svenska med henne, då hade emil damp istället för fredrik lendholmen, men iallfall vi pratade mäst bara bort hela lektionen. sen var det gympa, det var tråkigt den här veckan förra veckan var jag mycket mer inte trött så jag orkade iallfall att springa haha. lat man är.. jaja sen var det bara att byta om och gå ner och äta. satt och spanade in en snyggg person hehe (a) gah så satans gullig man får vara :} ja men iallfall sen så gick vi ner till elev och så lärde jag mig hur man spelade 5 kort, eller jag fattade inget för emil gv mig dissen och vägrade att lära mig ;( men emil broström var mycket snällare och visade iallfall ;< fitt jävel att sitta 1 meter ifrån & snacka, sjukt jävla lågt ungfan ;} jaja men sen så gick vi vidare till bilden, bild är rätt trist faktist ;s efter bilden var det typ dirr upp till kemin, fick inget gjort där heller! kiss & bajs! och jag vet att det finns en som läser det här som säjer ba ; hon skryter typ om att hon inte kan jobba ? men nej klart som fan jag inte gör?! jag är sur på mig själv för det ju idiot fan.. aja men sen var det bara iväg till bussen oså hem :} haha adam & martin har damp nu.. ska dampa lite med dom. puss&hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0