so close, but so far away

Hallå sunshine's :)
usch vad jobbigt det är med skola. är helt slut åter igen. men men ens framtid står ju på spel så varför inte satsa ? :) ja men idag så började vi med NO teknink! sista lektionen vi hade det sen blir det att ha jenny i sexochalkunskaper ett tag, ja eller hur det nu stavas då. sen hade vi so kommer inte riktigt ihog vad vi gjorde. sen lunch och efter det 100 minuter hemkunskap jobbade som vanligt med söt flickorna :) äppel smulpaj blev det idag. och så hade vi seriöst snack med erik & marie-louis om betygen,linjen, och intagnings poängen till olika saker. sen var det fys och efter det matte. fick tillbaka diagnosen 21/27 ganska hyfsat ändå ? :) fick ingenting gjort utom en söt gubbe jag ritade. på rasten efter matten, jaru det var ett bra tag sen jag såg Elina så där sur. go blondie girl :) så halva svenskan gick åt att diskutera, eller ja.. jag filip & danne sätt där som 3 ärt hjärnor och fattade typ ingenting. smarta äro vi shalalala. sen slutade vi & nu är jag och emil vänner igen haha, söt vännen fo'sho. och daniel den lilla saken trodde tydligen att min vanilj parfym smakade lika gott som den luktar, men icke det :) var det gott haha? ja ochså hem, ska snart ner igen till stan & hämta mer kartonger till flyttningen och förbi kusinerna ett snabbis sen äre bara hem & plugga röven av sig igen! kemi prov imorgon. kemi är det jag är sämst på seriöst. men men puss hare bra ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0