sweet stuff boy

don't want to close my eyes, i don't want to fall asleep
cause i miss you baby,and i don't want to miss a thing,
cause even when i dream of you, the sweetest dream would never do,
i still miss you baby, and i don't want to miss a thing

Hallå tja hej tjenare :)
Skola idag då, gick segt att kliva upp och han precis med bussen. haha åh vad killarna är äckliga, filip typ bröt min tumme kändes det som oså skrek jag ba ''aj aj aaaj'' så dom spelade in det och sa att ja stönade haha. jaja sen till skola på morgonen engelska , hade nån till sak med idag hon pratar bara engelska och hon ska vara kvar i 6 månader ? hur fan ska det här gå, jag kan inte engelska ;s ! jaja sen efter det svenska skulle skriva berättelse men kom tamefan inte igång, jätte dålig att börja berättelser men sen flyter det på bra. så jag & fralla satt bara och lyssnade på musik. gympa sen då hade glömmt gymakläderna så jag & jennifer gick. lunch sen då, och efter det hade vi bild det var ganska kul :) sen biologi . dirr till bussen emil såg ut som en smurf i mina vantar ^^ på bussen satt jag hela vägen och pratade med linus , å han är så snäll :} men orkar int skriva nå mer nu , puss hare ;*

btw så grymt fin låt det här :)
Aerosmith - I Don't Wanna Miss A Thing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0