Youa mah everything baby <3

Okej tja åter igen :) kom typ ganska nyss hem från några vänder med möbler & kartonger till huset, det kommer bli rikigt fint där när vi har flyttat in klart osånt :} kul kul kul. annars har det väll inte alls hänt så mycket idag, vart i luleå & måttsund och i stan hos farfar sen vart hemma. och imorn ska jag till tandläkaren igen ska laga en tand igen.. börjar bli ganska enformigt & jobbigt det här nu! så missar gympan, vi har coopers desutom imorn, vill värkligen inte missa det måste ha en bra tid! hoppas vi har det på onsdag oxå annars så hoppar jag banne mig över tandläkar tiden! jaja men nu blev det så surt här haha :} oså kanske efter skolan så ska jag till luleå & shoppppa, mycket behövligt behöver lite varmare höst kläder & nå vantar osånt :) men nej nu tar jag och hoppar i duschen sen ser på nån film , puss hare bra ;*

det var du som skulle stötta mig genom allt, men vart befinner du dig när jag värkligen behöver dig?

Kommentarer
Postat av: tina

Menmenmen ... Är du seriös me de där me coopers ? :'o , De va inte nån som tog de seriöst i min klass , ahförutom henna då , hon skulle få 500 spänn av sin morsa om hon sprang på 17 minuter elr mindre XD

2008-09-24 @ 17:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0