Cause every choice is a new mistake

Jag borde inte jag ska inte det är fel, enligt mig. Men fan.. du är underbar och snygg! ;)

Hallå alla fula snor ungar! shalala jag är ganska sne av mig.. förlåt. Men idag var det ju skola som det typ alltid är var väll inte så jobbigt och jobbade bra på lektionerna. Skulle egentligen till Luleå efter skolan men det blev inte, stannade hemma istället för känner mig inte riktigt frisk, inte ovanligt. Så kommer vara själv hemma till någon gång ikväll, får se om mitt troll kommer sen, hope so :-) och hade tänk att baka kladdkaka, nog fatt jag erik och emma bakade det i onsdags.. men vi hade bara ett ägg kvar haha ;-( så ska göra choklarbollar istället! Max ska sova hära inatt så kommer säkert busa med han och kim rätt mycket haha. Nåja nu får det vara bra för tillfället, pusss :-)


lite sliten kanske, så kan det vara


Kommentarer
Postat av: mmatilda

ni i boden och "sne" :P hahaha ni säger typ alltid det ;)

2009-04-03 @ 21:38:17
URL: http://mmaatiildaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0