Du är den sista jag vill förlora!

Det finns en person, som verkligen betyder hur mycket som hellst för mig som kompis, som jag inte riktigt har fatta på riktigt. Men den personen vet vem han är och ja hoppas du vet om det (: Men sitter just nu med my hära brevid mig och snackar om en massa om ganska mycket. Jag kom hem runt två tiden efter en trevlig kväll med typ jobbigt slut, har iallfall vart med twins, erik, emil, munk, oskar, william, johan, adam, sofia och lollo (: eller ja det har ju vart lite till och från för alla har farit runt lite här och var men det var iallfall dom det var! vet inte vad vi har gjort, jag emma och william såg iallfall james bond innan alla drog sig hem typ, haha typ cool film. Men nu ska jag och my gå och sova typ eller något sådant, pusss (:


hjärtis, du är underbar (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0