Du är helt totalt misslyckad!

Ja ohja, så äre faktist..

Men kom iallfall hem från luleå, eller förlåt, menade storheden då. hittade faktist mer än vad jag trodde :-) och som tur var hade lindex och h&m och allt det dära öppet då blev jag happy haha! Hittade iallfall, ett bälte , två parfymer , en tubtopp , ett rosa vanligt linne , typ en tunika tror jag man kan kalla den haha , ett par vita skor , diadem , lite smink osen äre lite mer små saker som inte är så viktiga ;-) så ja lite fynd iallfall, men jag och mamma ska till luleå igen för måste köpa jeans och lite mer kläder. men men nu ska jag hjälpa mamma med maten, pusss!

 
Haha cp katt, hon lade sig och sov på mina axlar haha -.- söt smilet!


Kommentarer
Postat av: Anonym

gullig du är. förlåt för allt!

2009-04-13 @ 19:29:10
Postat av: myysan

2009-04-13 @ 23:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0