Du har gjort ditt största misstag, så förlorade du mig.

Hallå glada påsk - kycklingar!
Haha jo jag är på fint fint humör idag, känns ju helt underbart eftersom det var ett tag sen jag var riktigt glad! :-) varför behöver ni inte veta hära så haha.. men klev upp vid tolv idag, helt tyst i huset! eller ne okej mina katter skrek ju som vanligt  efter mat men haha.. så har bara lunchat typ duschat städat sett tv och så vidare. Ingen större lust till något annat idag för har lite feber, men det går över. Och mamma odom kanske inte kommer hem fören imorn, dom skulle se hur dom skulle göra, och ja mamma har ju dom hårda skillsen så hon lyckades vinna en pimpel tävling.. och dom som vinenr pimpeltävlingen måste fixa priser till nästa års pimpel tävling haha! -.- fan jag ville ju till fjällen nästa påsk :-) Jag blir helt avundsjuk när Erik håller på att snacka att det är skit fint väder och jätte bra skid åkning osv haha! Men iallfall nu ska jag ta och göra något annat intressant xD pusss


Ritsem fjällen - 05 , kim var stolt över sin fula fisk ;b

Kommentarer
Postat av: elina

sötnos!

tack för att du finns, och jag är glad att höra dig säga att jag aldrig kommer mista dig!

tack för att du finns min älskling!

jag är väldigt tacksam att du orkar med mig!

vi fixar det här, det lovar jag dig hjärtat mitt ;*

2009-04-11 @ 16:21:17
URL: http://elinabokvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0