= /

Hahah, det hära blir mitt 555 inlägg på bloggen, om ni vill veta! ;-)
Men iallfall sitter nu och ser något kasst tecknat star wars med kim.. ja ohja klart vi är coola som vanligt. kom iallfall nyss in har vart ute och kört skoter med fula lilla kim :-) vi for bort till en grill plats som är en bit ifrån oss oså satt vi dära och tog det lungt i solen och värmen, men sen så försvann solen så vi orkade inte vara kvar nå mer. åkte hem och duschade och nu fast här vid tvn hehe.. ska till luleå imorn med mamma och kim, fast såklart ska jag inte gå med dom haha! jag shoppar helt seriöst bäst när jag går helt själv. Men det ska bli kul hoppas jag hittar lite kläder då :-) det jag behöver mest är jeans! helt klart, om någon har sett mina andra jeans hah, hål mellan benen.. man ba yes ;-D äh men nu ska jag kila så slipper ni läsa det hära mycket intressanta inlägget, eheh nat.. pusss!

Haha förlåt.. men vilken dag ska vi hitta på ngt? ;-)


Kommentarer
Postat av: eliiina ;-)

HAHAHAHAHA ! fyfan vilken gay bild på mig x'D ! , men jag kan hitta på nå vilken dag som helst : ) ! <3

2009-04-12 @ 19:51:20
URL: http://elinaaandersson.blogg.se/
Postat av: eliiina ;-)

Höhö , oja Bella är mitt nya namn (a) !

Jo jag kan både tisdag & onsdag , så ni får bestämma & sen får ni säga till mig vilken dag det blir ;D ! <3

2009-04-12 @ 21:11:07
URL: http://elinaaandersson.blogg.se/
Postat av: eliiina ;-)

Hehe , jag tkr att vi ska ha tjej kväll på tisdag , för det blir för länga att vänta tills på onsdag , hehe (a) <33

2009-04-12 @ 21:13:17
URL: http://elinaaandersson.blogg.se/
Postat av: Elinaaa (-;

Okeeij , men vi får se när Moa kmr hem då : ) , men vi kan inte vara hos farfar & farmor för dom krm hem på tis ; ( ! Men Erik & Emil kan ju vara med oss om dom har kommit hem från vart dom nu är xD , men då blir det iallafall tisdag eller onsdag : ) ! <3

2009-04-12 @ 23:27:19
URL: http://elinaaandersson.blogg.se/
Postat av: Eliiiin

Någon dag när Moa kan vara med också tkr ja =D <333

2009-04-13 @ 18:56:35
Postat av: Eliiiin

Någon dag när Moa kan vara med också tkr ja =D <333

2009-04-13 @ 18:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0