(:

Höger eller vänsterhänt: höger :b
Humör just nu: glad (:
Är det något du absolut inte äter: ganska mycket haha :b
Vad sa du senast:  hon är sne :b
Hur många kuddar sover du med:  fyra eller fem (:
Morgon eller nattmänniska:  .. inget av det xD
Vem är viktigaste personen för dig:  helt ärligt, typ mamma :b
Kommer du ihåg din första kärlek? haha jodå (:
Stökigt eller välstädat: välstädat lungt (:
Hur många syskon har du? 3 bröder :b
Är du mest rädd för? förlora någon viktig igen.
Röker du? nepp :b onödigt
Snusar du? nepp :b onödigt

Ditt namn? Viktoria nilsson (:
Har du bra självförtroende? haha nae inte det (:
Födelseår? 1994 :b
Dina första tankar när du vaknar? tänker inte på morgonen!
vad är klockan? 13:52 (:
Vart befinner du dig just nu? kusinerna :b
vart bor du? ute på gatan :/
Är du bra på? ingenting haha xD
Är du kåt? tss haha :b
är du sexig? ja ohnej :b

Atal timmar sömn inatt? mer än igår natt iallfall (:
Vem är snyggast? tomten! <3
Vilka sjukdomar har du? alla? (:
Ditt mål i livet? vara lycklig livet ut (:
Har du körkort? jo, symaskins!
Vilka cigg gillar du mest? hahahah lol, onödigt att röka! :b
Röker du? korkad fråga, redan svarat på det haha (: nej!
Sjunger du? japp, riktigt förjävligt (:
Den starkaste du vet? jag? (;
Vill du gifta dig? jodå någon gång kanske (:

Är du en hälsogeek? inte i närheten haha :b
Din hårfärg och frisyr? ganska kort brunt, och slitet (:
Skorna du hade på dig idag? brun-vita tyg skor :b
För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? olika :b
Tatueringar du har? inget sådant :)
Piercingar du har/haft? har öronen, haft naveln och näsan :/ (:
Har du glasögon? jo solglasögon (:
Hur ser din plånbok ut? svart snobben xD

Vad är syftet för "nej"?  att man inte vill något :b 
Vad köpte du senast? redbull (:
Hur mycket pengar har du?
ja inte är det då mycket iallfall :b
Hur svarar du i telefonen hemma? Hej det är viktoria :b
Hur svarar du i mobilen? Hallå (:
Vem ringde du senast? Emil tror ja (: innan ja fick slut pengar hehe..

Blivit slagen den senaste månaden? jo jag och kim har våra krig ibland :b
Nämn något som gjorde dig glad förra månaden? mycket typ (:
Vad gjorde du kl 08 imorse? pratade tydligen i sömnen haha
Vad gjorde du för 15 min sedan? satt här, den här tar länge att svara på :b
Det sista du sa högt? hmm (:
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? njae typ inte :b
Vad ska du göra härnäst? vara med emmiz girl (:
Humör just nu? glad och ut tråkad (:
Vad är viktigast för dig? familj & vänner (:
Är du kittlig? om jag är alltså! :b
Snarkar du? jao och pratar i sömnen (:
Stjärntecken?  jungfru :b
Om du fick väcka någon från de döda, vem skulle det vara? pappa!
Vad väntar dig om 10 år?  hur ska jag veta det ?! xD
Vad luktar du nu? haha vilken fråga, venne parfym tror ja :b
Saknar du någon nu? jo för mycket
Brukar folk säga att du ser äldre ut än du är? haha ne, yngre typ (:
Har du rakat dina ben någon gång? nae aldrig? (:
Skulle du kunna ha silikonbröst? haha, njae avstår nog :b

 Jag älskar? vänner och familj (:
Jag hatar? ingen och ingenting typ :b
Är du snäll? nae jag är elak haha (:
Är du blyg? japp (:
Tycker du att du har fin dialekt? norrlänska är ju fränt (:
Ögonfärg?  blå (:
Skola?  sanden :b
Klass? 8:1 :b
Trivs du i din klass och skola?  jo (:
Värsta ämne? fysik!
Tycker folk du är snygg? venne och bryr mig inte så mycket (:
Är du modig? nae (:
Har du åkt fast för snatteri någon gång? nepp :b
Umgås du med dina klasskamrater efter skoltid? inte alla, men dom bästa (:
Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget? bryr mig inte :b
Cigaretter då?  bryr mig inte :b
Borde man få röka på pubar? bryr mig inte :b
Kan du baka bullar? jao men inte bra påre haha (:
Hur ser du ut idag? som vanligt tror ja :b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0