From you're heart

Hallå, imorn blir det luleå ganska tidigt på morgonen, nice!
ska inte vara där allt för länge hade ja tänkt, tre eller fyra tiden kanske. linnen shorts byxor och någon tröjja är det jag ska leta efter, så nu vet ni det också haha. Men kom iallfall ganska nydligen hem har ju som sakt vart hos Peter pan today, for dit vid tre tiden tror jag sen vid sex tiden kom elina och elin också :-) vi var samma som vi var igår fast idag var inte filip, men elin istället, bättre haha ;-) såg iallfall en skräckfilm idag med, stranger , den var också jätte bra! eller den hade ju verkligen ingen handlig.. men den var riktigt kuslig haha. Nu ska jag gå och städa upp alla kläder jag har på mitt golv och sen gå och sova, så jag orkar upp imorn, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0