He-he-he-he-he..

Det finns en sak, som är roligt och helt jävla irriterande på samma gång..
det är att kolla på kläder på internett, men inte ha nå jäkla pengar att beställa något gulligt! gah det är helt sjukt vad damp jag får av att bara sitta och kolla på allt gulligt som finns, osen inte.. ja ni fattar min poäng! ska banne mig sluta kolla på kläder tills jag har pengar, vilket jag aldrig har.. bad luck dära viktora -.-

nåja jag ska iallfall beställa dom hära, eller mamma ska det..

och sen kan man ju alltid drömma om det hära eller något..


Den skulle funka, tycker den helt enkelt är, söt

Härliga skor, tycker jag

Blusar är så söta..

Som sakt..

Dom är söta!

Jao nu har jag tråka ut er med lite kläder och så vidare, nu ska jag gå och nöta på mitt hår ännu mera så det blir ännu mera slitet.. och fan det låter som om hela huset ska blåsa omkull eller blåsa iväg av vinden haha.. pusss (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0