Hitta får ta (;

Hahahaha, jag har ganska tur ibland!
Men jag kom iallfall hem för kanske en timme sen, efter att ha vart i luleå sen elva tiden. Hittade faktist allt jag letade efter utom ett par shorts, men det är inte så jätte behövligt så klarar mig ganska fint utan haha (: hittade iallall ett vanligt vitt linne, linnen är så praktiska att ha till allt! ett par blåa jeanslegging, en röd adidas kofta utan luva, 5-pack vita sockar, underkläder, brun malerade solglasögon, och två ansikts-masker, nu jäklar ska jag bli av med alla mina fula finar haha! (: så som ni ser så hittade jag ändå ganska mycket och jag är helt nöjd, för nu har jag allt som jag har behövt nytt av. Fast mamma och jag skulle typ fara igenom någon gång för hon ville också ha jeanslegging efter att testa mina, så ja. Men men nu ska jag ta och äta en ganska sen middag, pusss!


länktar inte till skolan på måndag iallfall -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0