Ja ohnej..

Jag orkar inte skriva så noga idag, humöret är nere..
efter skolan har jag iallfall vart ute hela tiden med emil och filip, sen munk erik och oskar. cyklar runt och gjort lite ett och annat, bland annat så lyckades smart filip och oskar typ bryta av oskars cykel hjul haha, inte så duktigt tycker jag! sen var vi med några andra också, eller ja hur man nu ska säga. nu ska jag sova och tänk, yeah underbara planer för kvällen. och imorn fyller min skit unge till kusin 10 hela år hihi :-) så måste hitta något nice till henne imorn efter skolan, kan inte säga vad för hon sitter och läser det hära nu haha. nu ska jag.. jag vet inte.


Oskar filip och emil, söt jäkla barn alltså! kolla ogges sne däck (;

oskar steker på, jao!

Emil och fiiwlip, båda ni är fan guld värda! (:

Sol sol sol sol, nice! och erik på kanten (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0