Knows me the way you know me

Hej!
kom ganska nyss hem, hart vart i stan med mina söta kusin som är på besök i boden igen, har haft det riktigt trevligt som vanligt! Gick en lång promenad som blev nästan en mil haha, typ extra hurtigt av oss.. men nu ska jag gå och göra sallad till det grillade och potatis gratengen vi ska äta ikväll, gott. Och den hära låten är ju lixsom typ undra år gammal och helt utnött jag vet, men härlig sommar låt ja ohja :) och ja juste dom små söta fotbolls killarna är ju på cup nu i luleå, och igår vann dom båda matcherna med 1-0 , och idag den första matchen 3-0 och nu har dom en match klockan sju, får se sen hur det gick för dom hihi :-) duktiga pojkar -94!


JA TACK!..

Ahmen nu äre' så att det här är värsta fjortis låten,
Sommaren är här och jag är snyggast i världen,
jag glider på stranden som en diva i sälen.
Alla killarna dom kollar och sneglar,
jag är en fjortis och jag får er att dregla.

Vill du ta på mig,
följ med mig så ska jag ligga med dig.
vill du ha mig i natt,
ge mig en cider så särar jag på benen snabbt.
Jag vill ha uppmärksamhet, för det är det bästa jag vet!

Sommaren är här och jag är snyggast i världen,
jag glider på stranden som en diva i sälen.
Alla killarna dom kollar och sneglar,
jag är en fjortis och jag får er att dregla

Jag vill knarka och bli full, så alla fulla gubbar kan få sig ett knull.
Ge mig en cigg, annars blir jag galen, jag är beroende,
kommer ihåg första dagen, jag testdade rohypnol,
Vakna med smärtan i mitt rövhål.

Jag vill ha uppmärksamhet, för det är det bästa jag vet!
Sommaren är här och jag är snyggast i världen,
jag glider på stranden som en diva i sälen.
Alla killarna dom kollar och sneglar,
jag är en fjortis och jag får er att dregla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0