My Krutrök, you make me smile!

Hej! (:

haha jag kom på en sak idag tack vare lilla my, att jag är mörk rädd! kanske lite sent påtänkt men iallfall, inte tänkt på det så mycket. Men sitter nu iallfall hära med lilla my och äter bullar, ehja vaddå gott! ;o Hon kom någon gång kring efter middag, och vi har kört skoter och pratat en massa eftersom det är.. ja jag vet inte hur länge sen jag vi var med varandra! så finns ju en hel del att prata om hihi :-) hon ska iallafall sova hära för att mamma kim och nisse blir borta till imorn haha, gör ingenting för mig! nåja nu ska vi gå och göra något annat, big pusss från oss! ;-)


Det värsta är ju att jag gillade dig, mycket.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hunestly?

2009-04-12 @ 01:13:23
Postat av: Anonym

är du kompis med my nu?

2009-04-12 @ 01:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0