Små grodorna, små grodorna är lustiga att se!

Jo så är det.. jag har sett för mycket barn program ikväll! det är inte så ovanligt faktist nu mera haha, men skit samma det är så gulliga vissa program så : ) Men sitter iallfall nu och typ skriver på engelska sakerna vi ska ha klart till imorn för att lämna in, jag har börjat på den ena, långt ifrån klart.. jag har sakt typ många dagar att jag ska plugga men det har inte blivit av utan har iställer gjort en massa jävla annat onödigt gorm! Så nu har jag en tung kväll framför mig så jag hinner klart med det hära, betygen betygen betygen.. sen måste jag börja plugga till biologi provet nästa torsdag, och matte diagnosen.

Men skolan idag var väll.. lång och riktigt tråkig haha! det ända roliga var hemkunskapen faktist : ) en av dom lektionerna jag tycker är jobbigast egentligen men inte idag, det var skönt iallfall. Men sen efter skolan for jag bara hem, orkade inte göra något annat. Jag vill inte ha dom hära läxorna så jag kan vara med söte någon gång också.. måste i helgen för det hära håller inte. Ja jag har lite mycket som snurrar i huvudet nu som jag måste ta itu med ganska snabbt för annars kommer jag hamna i en sån hära ledsen period och det kommer jag inte palla så ska rycka upp mig haha ; ) okej ni orkar nog inte lyssna på mitt gnäll nåmera nu så ska åter gå till plugget nu.. pusss : )



Tina Blom, hjärtat du äre finaste och ibland saknar jag det som var förrut


Kommentarer
Postat av: Tina

Jag kan sitta och tänka på det :/

Minns du då vi gick ut i regnet hos dig och pratade med någon kille i telefon och vi satt mitt på vägen tills det förjade regna, och då vi gick därifrån var det en torr fläck där vi hade suttit :)

Minns du Piteå tillsammans? :)

Minns du då vi så smidigt skulle koka stuvade makaroner hahah ? ;)

Minns du då vi begrav den döda musen som vi hittade i ett glas utanför din lekstuga? :) Sen att vi sov där inne! Hur fick vi plats?

Minns du första gången jag var hos dig? :) Vi var ute och så hittade vi den största skalbaggen jag någonsin skådat! :D Vi lät den simma i eran sån dära tunna med vatten :)

Minns du när det var ''dom tre musketörerna''? ;D haha :)

Minns du julgranen i skogså med Felicia? :D hahah!

Minns du David som vi var kär i då vi typ va 9? XD

Vi ragga typ upp han på blip eller hamsterpaj :)

Minns du på skogså då nån gömde dina skor och vi fick leta dom aslänge och då vi precis gav upp så såg jag dom på torkskåpet? X) Hahah :D



Höööh, sen att My gömde sina egna skor.. ._.

Rop på uppmärksamhet kanske?



Jag saknar tiderna då det bara var, då man inte alls behövde bry sig i hur man såg ut eller vad man hade på dig, inte behövde bry sig i alla äckelrykten, då det inte var seriöst i skolan, då man kom i pyamas till skolan hahaha :) Då det var jag, du och danne, HAHAAH!

Då det bara var Blip som gällde och då man blev alldelens skrytig första gången man använde internet och gick på google och bara sökte på söta djur och sparade dom!

Då vi hade Sussi! Då alla bara var över hela klassrummet och då vi hade raster hela tiden, backen.. Då det var ''inne'' att åka pulka eller sopsäck i backen, då det var ''inne'' att leka kurragömma, då det var ''inne'' att klättra i träd! Då det var ''inne'' att hoppa hopprep! Då det var inne att spela fotboll,gunga, basket, kula!!

Då det var sånt fruktansvärt liv om snökojorna och att killarna var helt V.I.P och gjorde allt för kojorna!

Då du, jag & sara gjorde egna små ''hus'' bortanför lekplatsen och så tog jag med en liten vit plaststol som Ante, eller så var det pontus, som satte sig på den och så gick den sönder! hahah!

Då jag var tillsammans med AntonWester och jag skrev ut allt som han skrev till mig! Då vi satt och rita små söta teckningar till varandra!

Då vi sola på din altan, då vi nötte studsmatta 24/7, Alla gymnastiker på skogså, då alla tjejerna sprang ut med flit i bara handduk och banka på killarnas dörr, då killarna kom in i vårat och vi fick damp, då vi var tvunga att låsa dörrarna haha! ALLA VATTENKRIG I ONKLÄDNINGSRUMMET! :)

Jenny som fröken!

Julkalendern vid jul!

HAHAHA marsipangrisarna! Som haha typ vanja åt upp eriks :) HAHAH xd

Bränngustaf! Då alla var kär i Filip, HAHAH omfg!



Då det var du & jag :)<3

Du är bäst vikki, sakna skogså, faktiskt.

2009-04-03 @ 22:21:00
URL: http://uddamaludda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0