Smile happy, happy smile (:

Hahah jag är typ svin glad idag, och jag har ingenaning om varför! xD
ibland kan man ju få lite cp ryck, men de är helt normalt anser iallfall jag hehe.. nu sitter jag och funderar på om jag ska dra mig till arenan klockan tre och se tvillingarnas final match med vilka nu som ska dit, men vet inte riktigt ännu om jag orkar det (: ska iallfall vara med emmiz girl efteråt, men det skulle vara kul och se, osen tror jag dom kommer vinna också haha (: nåja men jag får väll se hur jag gör. Och sen ikväll ska jag fara hem till, hur man nu ska säga det, mitt riktiga hem haha! har saknat mamma jätte mycket under veckan, jag är nog en mamma gris som det sägs ändå.. äh nu ska jag packa ihop alla sakerna iallfall, pusss (:

Kommentarer
Postat av: mmatilda

nååå va söt du är gumman :')) <33

2009-04-29 @ 13:08:06
URL: http://mmaatiildaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0