So easy to say, and easy you failed

Förlåt ar inte skrivit något idag, hänt ganska mycket faktist.
My kom ju iallfall inatt och vi somnade rätt sent, klev upp gick ut med min mosters hund och sen kom albin och hämtade henne med moppe, då gick jag och duschade sen innan jag for till twins så kom alexander förbi och pratade ett tag, sen hos twins så var vi typ samma som igår, inte riktigt men jag orkar inte rabbla upp alla. Tog det lungt och sånt dära, moppeboyzen körde ju som vanligt moppe haha (: sen senare mot kvällen så kom tre stycken från sävast, typ niemi omberg och erik, om jag nu inte är helt ute och cyklar med namnen. For sen hem efter en halvtimme kanske, erik skjusade mig på styret så nu har ja ännu mer ont i röven haha (: men men nu ska jag gå och lägga mig är trött som en åsna, sovit alldeles för lite inatt! pusss


Emma emil och johans gulliga ansikts-ut-tryck haha (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0