So what, i'm still a rockstare ; )

Haha det är första April idag, jag har blitt lurad tre gånger idag! två av gångerna var jag för snabb tänkt så jag fattade inte äns att jag blev lurad haha.. men idag tycker jag har vart en jäkla onödig dag faktist. Började med sovmorgon en timme sen lektion i en haltimme sen bad och sen fter badet så for alla 8;orna till Westenfarm, det var ju den dära sjung saken. Tycker den var ganska trisst haha.. men eriks systrer hade en av huvudrollen som Judas haha xD och Ali var också dära så han satt med oss, saknar den pojken! jaja men vi slutar egentligen idag tjugo över två men det dära håll på till tre! Man ba snark.. men efter det så for jag erik och filip till emmis :-) bakade kladdkaka och såg tv och läxade, filip stack ganska snabbt men jag och erik stannade till sju. Sen kom mammi oså skjusa vi hem erik osen hem. sitter nu och skriver på en spökhistoria, på engelska.. åh jag gillar inte egensla för jag kan verkligen inte gramatiken! Och moa kommer vara borta till på söndag :-( ida my och lisa också för den delen! det är en lång lång tid.. men men nu ska jag fortsätta med läxorna, pusss :-)



Ingen ny bild att lägga in, den hära duger förtillfället..


Kommentarer
Postat av: Anonym

jo det för mig :p haha <3

2009-04-01 @ 21:19:42
URL: http://ssandraniilsson.blogg.se/
Postat av: mmatilda

ja, men i sånna fall måste jag typ bli opererad och de vill jag ju inte ;s : )



jimmy's fot, haha ;p

2009-04-01 @ 21:50:22
URL: http://mmaatiildaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0