It's all about trust

Jag vet om jag lurar dig, mig, oss! på det hära.. och ja hatar det.

Inga ledsna miner hära det orkar jag seriöst inte med.. men kom iallfall nyss hem typ kan man säga. Idag var det ju friluftsdag och tack för att vädret var fint och varmt, otroligt bra det! gick iallfall typ med Elina : ) vet inte hur långt det var, 7 eller 8 kilometer? Men iallfall det var trevligt att prata med henne utan att alla lyssnar, vi hade det iallfall riktigt kul. Sen efter det gick vi till skolan och käkade, gick in till stan och tog bussen till Elin och Moa : ) moa typ hoppade på oss när vi kom igenom dörren haha, sjukt vad har har saknat ungen! : ) Men sen efter ett tag kom Erik dit, sen gick jag och han och mötte upp Petter och Adam, kallt vare också haha! sen typ såg vi film och lite sånt, tog bussen till Petter, eller inte Moa och Elina dom for in till stan. Hoppade studdsmatta såg på tv och ja, typ sånt. Sen for Elin och Adam, fick dras med Petter och Erik i typ två timmar haha.. vilken plåga! ; ) nej men tur att dom är snälla pojkar, sen for jag hem och nu ska jag plugga, plugga, plugga och plugga ikväll! hejdå typ



Kommentarer
Postat av: Anonym

men bög ta bort !<3

2009-04-08 @ 17:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0